Famili Pics

Ini la.. gambar anak2 aku yang agak nakal…….

Advertisements

10 thoughts on “Famili Pics

      • Syahmi tentu dah banyak berubah. Mana ada nakal. Aku dengar budak dari MATRI ni insyaallah baik2 belaka!

        Kau ada dedahkan dia dengan the arrival ke, ceramah imam imran hosein ke? ..

        Mana tau, besok dia jadi pengganti penceramah terulung tu .. Ameen!

      • Memang dia dah banyak berubah darisegi fizikal.. tapi dari segi mental masih agak kurang matang sikit la.. org kata budak lelaki ni lambat matang… tapi insyaAllah.. doa supaya dia akan cepat matang..
        Ada juga aku tunjuk video “Arrival” tu.. tapi dia cam tak berminat.. asyik dok main game dan tgk utube yg berkaitan dgn game dia tu..
        Tujuan hantar MATRI pun sebab nak tengok dia berubah la.. insyaAllah ada la perubahan sikit masuk MATRI.. Kita sebagai ibubapa ni.. boleh usaha dan doa je la…. dan waktu remaja waktu yg kritikal…. harap sangat anak2 dpt jaga solat….

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s